national students project

Актуальні теми!

Вислови свою думку

Афоризм «Дня»

  • Пошук

70% молодих українців щодня заходять в Інтернет

В Україні у 2013 р. на 6% збільшилася кількість дорослих громадян, що регулярно користувались Інтернетом у порівнянні з 2012 р. – до 50%. Про це йдеться у результатах регулярного дослідження ринку телекомунікаційних послуг, яке здійснює GfK Ukraine.

Найпопулярнішими причинами користування Інтернетом серед українців залишаються соціальні мережі. Найактивніші користувачі мережі – молодь. Так, серед вікової групи 16–19 років 70% українців щоденно заходять в Інтернет, тоді як у віковій групі 50–59 років таких лише 14%.
«Українці продовжують долучатись до соціальних мереж в Інтернеті – на кінець 2013 р. це була найпоширеніша причина користування всесвітньою павутиною. Її вказало 65% інтернет-користувачів у порівнянні з 63% за аналогічний період 2012 р. При цьому спостерігається зниження загального рівня користування електронною поштою – 45% інтернет-користувачів, що на 9 п.п. нижче за показники 2012 р.», – йдеться у дослідженні.
Чоловіки та жінки користуються соціальними мережами і електронною поштою на одному рівні. Поряд з цим є ряд причин з яких чоловіки частіше заходять в мережу, ніж жінки, а саме: завантаження музики та фільмів (48% чоловіків проти 39% жінок), перегляд телепрограм, онлайн-відео та прослуховування радіостанцій (34% проти 27%), гра в комп’ютерні ігри (30% проти 16%). Інформацію про здоров’я, навпаки, частіше шукають жінки, ніж чоловіки – 32% проти 19%.
«Все більше українців стають власниками електронних пристроїв. За результатами дослідження в четвертому кварталі 2013 р. 57% населення віком 16 років і старше володіли хоча б одним із переліченого: смартфон, комп’ютер чи ноутбук, планшет. Минулого року цей показник був нижчим на 5%. Слід зазначити, що такий ріст відбувся за рахунок збільшення частки населення, яка має вдома ноутбук, планшет або ж володіє смартфоном. При чому 81% користувачів електронних пристроїв підключили їх до домашнього фіксованого Інтернету», – йдеться у дослідженні.
Висновки зроблені на основі даних опитування населення, що проходило в рамках щомісячного регулярного дослідження ринків фінансових та телекомунікаційних послуг. Загальна вибірка опитування складає 1000 респондентів на місяць. Вибірка є репрезентативною для населення України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв’ю.
Анна Сергєєва,
позаштатний кореспондент
інтернет-видання «Studgazeta.com.ua»